Friday, July 29, 2011

Aduan dan Cadangan Penyelesaian


Aduan dan Cadangan Penyelesaian

Agaknya kalau disemak nama-nama pengadu di MPT, nama saya boleh jadi di antara yang terbanyak membuat aduan.

Kali ini saya membuat satu lagi aduan yang sama, yang telah banyak sekian kalinya dibuat semenjak beberapa tahun lalu. Kali ini saya sertakan sekali cadangan penyelesaian. Kali ini juga saya print-creen-kan aduan saya untuk memantau bilakah pihak MPT akan acknowledge dan membuat susulan. Aduan saya sebelum ini dibuat acknowled
ge hanya setelah beberapa bulan. Tidak pasti sama ada pegawai yang menjaga aduan secara atas talian ini baru buka folder aduan tersebut ataupun sememangnya memang amat banyak aduan yang mereka terima. Apakah yang dimaksudkan "secepat mungkin" dalam surat cetakan komputer di atas?

Posting berkaitan di sini.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

No comments: