Tuesday, February 01, 2011

Jalan Wat Siam - revisited


Jalan Wat Siam - revisited

Baru-baru ini seorang penghujung blog OKOB ini meninggalkan beberapa komen di dalam posting bertajuk Jalan Wat Siam yang disiarkan sebelum ini pada bulan Mac 2008.

Rupa-rupanya beliau adalah adik kepada kenalan saya semasa menjadi komuniti Jalan Wat Siam ini pada tahun 1978 (Darjah 5) dan 1979 (Darjah 6). Malah semasa bergelandangan di KL pada pertengahan 80an, saya menyewa bilik di rumah yang disewa oleh salah seorang abangnya yang lain.

Dia adalah Jack tetapi semasa dulu dikenali dengan nama Kojak! Saya pula dikenali dengan Hakim dan tanpa disangka kemudiannya saya menamakan anak jantan seorang saya itu Hakim.

Apa specialnya Jalan Wat Siam ini? Ikuti kisahnya di sini.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

No comments: