Sunday, May 30, 2010

Customer always right

Gambar hiasan

Customer always right

Customer always right! Customer is king! Tanpa pelanggan siapalah anda! Itulah pelbagai slogan yang berkaitan dengan pelanggan.

Susulan dari posting saya berkaitan sebuah premis perniagaan di Kamunting di mana berlakunya salah faham di antara pekerja kaunter dan pelanggan pada jam 11.25 am pagi Sabtu semalam 29 Mei 2010, pemiliknya sendiri telah menghubungi saya sebentar tadi.

Pemiliknya memaklumkan kepada siasatan akan dibuat berdasarkan rakaman cctv dan tindakan bersesuaian akan diambil jika berkenaan.

Oleh itu saya menarik-balik posting berkenaan. Syabas dari saya terhadap pemilik premis perniagaan ini yang bersifat terbuka untuk sebarang kritikan penambahbaikan.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

3 comments:

speedrider said...

amat memalukan. nanti saya pi Taiping saya pi cari dia.

lukmanw@gmail.com said...

Mus

Hang nak cari dia nak bagi apa?

Aku pun masa ringan mulut nak jerkah dia. Nak tanya hang mengidam benda yang sebut tu ka?

Lukman

speedrider said...

hahaha jawapan bang man tu lebih kurang dengan apa yang saya nak jawap. hahahaha