Monday, April 12, 2010

Minum petang di R&R Rawang





Minum petang di R&R Rawang

Semalam, aku, orang rumah aku seorang itu dan anak jantan aku seorang itu singgah sekali lagi dalam bulan ini di R&R Rawang dalam perjalanan pulang dari KL ke Taiping.

Seperti biasa setiap menu yang aku jamah akan aku pastikan orang rumah dan anak akan turut sama berpeluang menjamahnya. Kebetulan trip sebelum ini ke KL tidak disertai oleh anak jantan aku seorang itu.

Kami sengaja memilih untuk duduk betul-betul berhadapan Gerai Kafe Esiah yang menjual Nasi Lemak Bungkus Daun Pisang RM 1.00 ini. Rupa-rupanya memang laris Nasi Lemaknya. Setiap kali pekedainya meletakkan bungkus-bungkus baru, akan serta-merta disambar pelanggan.

Selain dari keenakannya, mungkin juga kerana harganya yang cuma RM 1.00 dan ianya dihidangkan dalam keadaan masih panas.

Posting sebelum ini di sini.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com

Anak jantan aku seorang itu mencuba Royal Kebab di gerai bersebelahan. Enak juga apabila aku turut sama tumpang mencicipnya.

No comments: