Sunday, April 04, 2010

Delay & delay!








Delay & delay!

Tengah santai dengan menumpang wi-fi dari Starbuck Airport Miri, tiba-tiba notebook bagi signal bateri dah kritikal. Jenuh keliling cari power point rupa-rupanya hampir kesemua power point di Airport Miri ini berkunci. Hendak tak hendak terpaksa ke booth Starbuck.

Nasib baik adalah menu yang terendah sekitar RM 6.00 sahaja untuk se-mug coffee!

Baru 20 minit dengan internet, terdengar pula pengumuman nama disebut. Betulkah ni? Rupa-rupanya aku dipanggil untuk dimaklumkan flight ke KLIA akan delay lagi dan seterusnya penerbangan dari KLIA ke Penang juga akan bertukar.

Ini adalah mulut masin yang belanja Sup Sapi tadi. Jenuh aku menolak mulanya tapi ada yang mulut masin yang kata kena isi perut dahulu manalah tahu nanti flight delay!

Lain kali jangan cabul sangat. Jangaan disebut delay-delay ini.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

Jenuh aku cari tong sampah di Booth Starbuck Airport Miri ini. Rupa-rupa lubang di Meja Self Service Gula itu adalah lubang tong ssmpah!


2 comments:

Cikgooden said...

siapa yang pegang kunci plug tu?....mungkin plug tu untuk hiasan ja kut..hihihih..

lukmanw@gmail.com said...

Cikgooden

Aku tanya Pak Guard, katanya MAB yang pegang. Aku tak tanya pula apa dia MAB itu - rasanya Malaysian Airlines Berhad kut!

Lukman