Sunday, October 04, 2009

Janji tinggal janji…………


Janji tinggal janji…………

Sememangnya saya pernah berjanji ketika remaja dahulu, apabila saya sudah mempunyai kenderaan sendiri. akan saya tumpangkan sesiapa saja yang saya jumpa mengembara di jalanan sambil mengacukan ibujari mereka minta ditumpangkan.

Tapi janji tinggal janji sahaja! Kini saya tidak berdaya memenuhi janji yang saya pernah lafazkan itu. Kecurigaan sentiasa di benak hati saya untuk menumpangkan pengembara-pengembara jalanan ini.

Itulah juga yang saya tulis dalam artikel asal yang diminta oleh wartawan NST ini. Tetapi kerana kekangan ruangan (sebenarnya kesemuanya ada 15 gambar!), beberapa perenggan terakhir tidak dapat dimasukkan.

Janganlah pula selepas ini ada yang menuntut janji ini.

Maafkan saya!

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com

Klik di sini untuk artikel asal.






No comments: