Tuesday, July 28, 2009

Jom keluar minum 2, Roti Jala di Warung Sudi Selera Stesen Keretapi Taiping











Jom keluar minum 2, Roti Jala di Warung Sudi Selera Stesen Keretapi Taiping

Sudah banyak tempat yang aku pergi memang tak boleh lawan Roti Jala di Warung Sudi Selera berhadapan Stesen Keretapi Taiping ini.

Roti kirainya ranggup di tepi dan lembut di isi tengah. Kuahnya pula Kari Ayam dan Kuah Durian.

Mai cuba dulu di sini kalau nak cakap ada tempat lain yang best. Dan insya-Allah aku akan pergi tempat hangpa cadangkan itu pula.

Dibuka seawal 3 petang hingga 6 petang dan ditutup pada hari Ahad.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

Klik sini - Jom keluar minum 1.

Klik sini - Jom keluar minum 3.


11 comments:

Anonymous said...

bukan apa la bro

aku tak puas hati makan kt sini..

aku mai awal, 3 customer mari lewat dapat dulu ..

dah le lama gila tunggu dekat sejam

kalo nk bagi makan kt kroni2, kenalan2,sedara mara pun,jangan la buat depan customer ..

banyak lagi tempat makan org leh gi

lukmanw@gmail.com said...

Salam Bro

Biasanya isteri tauke tu dan marking customer yg datang supaya ikut que - mgkn dia terlepas pandang :-)

club org yg berniaga said...

Anonymous said..
kenapa ckp mcm 2..bkn sje kmi pilih customer...mgkin kami telepas pndg..maklum la..kami manusia biasa cuma berkerja...bkn nya robot or hard disk.blh ngat semua..ape2 pn..sy bgi pihak toke roti jala..mohon maaf kalu kami ad slh...TQ

lukmanw@gmail.com said...

So far tauke dan org rmh tauke (skrg anak-anak pompuan take over) friendly saja kpd semua org di gerai roti jalan ini.

Mgkn ada kes terlepas pandang :-)

Anonymous said...

pada anonymous jgn suka complan jer...klu ko nk th aku nie anak kepada roti jala.....mungkin mak aku terlepas pandang.....setahu aku...klu org order mak aku akan tulis dkt dlm buku sape yg dtg dulu n sape yg datang kemundian....klu mak aku terlepas pandang aku sebagai anak mohon maaf..................

izan said...

kepada yg telah buat blog nie saye sabgai anak berterima kasih kerna dgn ade blog nie perniagaan roti jala mak n abah saye telah menjadi maju........terima kasih bayak2

lukmanw@gmail.com said...

Alhamdulillah mendengar berita sebegini. Harap kualiti nakanan dan perkhidmatan berterusan dan dipertingkatkan lagi.

theriderinblack said...

Insyaallah, aku nak try makan kat sini dengan suku sakat aku dalam tempoh terdekat. Sebabnya aku dan suku sakat aku sentiasa outstation dan banyak berjalan. Memang dah lama aku tak jumpa juadah yang sedap dan asli. Dan harap selain dari sedap, servis juga mesti first class. Kalau tidak, itulah yang pertama dan terakhir. Memang aku pun pernah kena macam saudara kita yang komplen tentang servis tu. Jangan salahkan customer. Kalau penjual tersilap, tidak rugi meminta maaf.

anak roti jala said...

terima kasih pada yg beri komen kami akan perbaiki kelemahan kami salam

lukmanw@gmail.com said...

Alhamdulillah, ambik pandangan yang membina sahaja. Dan bukannya semua pandangan itu bernas untuk diikuti. Sentiasa berfikiran terbuka demi kebaikan insya-Allah

Nur haura afeeya said...

Cucu Puan Mazili, Kanser Leukimia ALL B- Cell.
Puan Mazili ada cucu lelaki berumur 3 tahun 8bulan yang dulu menghidap kanser Leukimia ALL B-Cell (Acute Precursor B-Cell All). Kalau dulu dia mengalami komplikasi limpa dan hati yang dah bengkak tapi sekarang syukur dia dah sembuh dengan rawatan doktor dan rawatan dari Jutawan Herbs.Sekarang dia menjalani kehidupan seperti kanak-kanak sihat lain.
..................................................................

▪️Puan Roselawaty bt Jaafar, Kanser payudara tahap 2.
Pada tahun 2019 doktor telah mengesahkan dia menghidap kanser payudara tahap 2. Sekarang ni dah sembuh dari kanser selepas membuat rawatan di hospital dan mengamalkan Jus Jutawan Herbs.

.................................................................

▪️Puan Zalina bt Ismail, Kanser Payudara.
Dia telah disahkan menghidap kanser payudara pada tahun 2018 dan kini dah sembuh setelah menjalani rawatan hospital dan merawat dengan rawatan Jus Jutawan Herbs.

..................................................................

▪️Puan Noraini Yusof, Kanser Payudara tahap 3.
Pada tahun 2017 dia disahkan doktor menghidap kanser payudara tahap 3.size ketulan kanser Puan Noraini dalam 13.3 cm. Disamping meneruskan rawatan hospital, dia juga terus kekal minum Jus Neo Plus Jutawan Herbs yang juga merawat dan memastikan kesihatan terus baik. Keputusan ujian kesihatan semua bagus dan sekarang dah sembuh.

...............................................................

Nanti boleh hubungi saya sendiri untuk testimoni2 td tu yer dan testimoni2 pesakit2 lain dan banyak lagi ..๐Ÿ˜‰

Jadi saya mintak pd sape2 yg ada sakit kanser x kisah lah kanser apa pon...Call atau terus wasap saya sendiri okay๐Ÿ‘‡๐Ÿป
En. Mohd Zuhairi - 017468 7570


๐Ÿ’Yg penting ubat nya MAMPU DIBELI dan mujarab..mudah mudahan aaminn..๐Ÿคฒ๐Ÿผ


Call order wasap@call saya- En mohd zuhairi- 0174687570

๐Ÿ˜kalau wasap saya blas lambat (biasa nya sebab ramai yg wasap saya.)
Tak pa nanti sy balas wasap pelan2 taw
#sharepadayangmemerlukan
#sharing is caring
En. Mohd Zuhairi ,Pengasas Jutawan Herbs- 017468 7570