Tuesday, October 14, 2008

Hari yang sama!


Gambar-gambar di "cupas" atau di "CP" dari internet.
Hari yang sama!

Kalau sebut Amitabh Harivansh Srivastav kemungkinan besar ramai yang tak kenal. Tapi kalau sebut Amitabh Bachchan pasti ramai yang tangkap sayu.

(Posting ini tak ada kena mengena dengan Datuk (Dato’) Sarukh Khan!)

Rupa-rupanya aku berkongsi tarikh lahir dengan Bachchan (belacan?) ini hujung minggu baru-baru ini. Cuma berbeza 25 tahun. Diceritakan dia sakit perut (cirit-birit?) selepas jamuan hari jadinya di Mumbai.

Aku pula perut meragam di Hotel Kualiti KL setelah perkena rendang “berbau” sikit di jamuan raya di Bangi. Sudah le tidur lewat dengan “surprise” dari anak jantan seorang aku itu. Kemudian dapat “surprise” dari orang rumah aku seorang itu pula.

Macam sama saja ceritanya.

Kalau belacan ini le dapat Datuk, agak-agak aku pun boleh dapat datuk. Tak tahu lah pula menantu si-Rai itu dah ada anak ke belum.

Satu-satunya cerita yang aku minat ialah “The Mistress of Spices” lakonan si-Rai ini. Itupun lihat di Astro.

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar,blogspot.com/

No comments: