Saturday, July 12, 2008

Sabri The Bear @ The Great One Man Show Performance


Taiping Great Man

Sabri The Bear @ The Great One Man Show Performance

Bulan lepas, masa balik dari makan malam, aku terserempak dengan Mohamad Sabri atau lebih dikenali dengan Sabri The Bear di dalam lift Hotel Sunway. Dia dijemput untuk membuat pesembahan “one man show” oleh alumni sebuah sekolah menengah di Bukit Mertajam.

Sabri yang aku anggap sebagai The Great One Man Show Performance di Taiping memang sering dijemput untuk membuat persembahan makan malam dan sebagainya di merata tempat di Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Malah melalui aku, dia juga sering dijemput membuat persembahan di makan malam atau acara siang di majlis motorsport sehingga ke Trek Lumba Pasir Gudang.

Selain bermain pelbagai muzik, Sabri terkenal dengan lagu-lagu rakyat dan celotehnya yang tidak kering gusi kepada yang mendengarnya.

Ada yang berminat untuk menjemputnya? Emailkan kepada aku dan aku akan bagi nombor handphonenya. Gerenti berbaloi menjemputnya. Harganya amat-amat berpatutan.
lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

No comments: