Sunday, March 30, 2008

Anak jantan seorang aku itu sudah besar!


Aku curi-curi dengar apabila anak jantan seorang aku itu bersembang dengan rakan-rakannya yang datang ke rumah aku. Antara perbualan yag aku dengar ialah keseronokan mereka mengacau budak-budak perempuan berlatih tarian pom-pom. Sebenarnya itu tanda-tanda hendak mengurat!

Jadi sabtu lepas, di hari sukan tahunan sekolah anak jantan seorang aku itu, aku menunggu-nunggu acara tarian pom-pom.

Nampaknya semua boleh aku buat menantu! Semuanya bersopan-sopan belaka. Bukannya apa semenjak dua menjak ini anak aku suka tengok cerita American Football dalam Channel Astro Movie itu. Apa yang pasti setiap kali perlawanan American Football ini didahului dengan gadis-gadis tarian pom-pom.

Kalau yang itu aku tak mahu ambil buat menantu!

lukmanw@gmail.com
http://orangkecilorangbesar.blogspot.com/

No comments: